OMG!

Hey<3
Är hemma från farmor. Vi fikade där och fick med oss lite äppelkaka hem. På vägen hem köpte vi laddning till mobilt bredband i en vecka så jag har internet i fjällen :)
När jag loggade in på blogg.se blev jag väligt glad för min statistik var super! 17 unika och jag har typ bloggat i 2 dagar nu eller vad är det? Så himla kul<3
Ikväll ska jag kolla på tv och ta det lugnt och sen lägga mig i tid. Annars kommer jag aldrig orka en lång skoldag imorgon. Har ju en skoldator så kan ju blogga i skolan också :) Får se om jag orkar och hinner men ska försöka ;)
Om en halvtimme så kommer scener ur ett tonårsliv med William Spetz så det får man ju inte missa :P
Ha en bra kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback