More then good so far

Hejsan!
Kom hem från skolan för nästan en timme sen nu och har typ bara kollat ett avsnitt av pll. Dagen idag har varit mer än bra hittills och ikväll är det träning som jag hoppas blir rolig :)
Har fått nya numret av Frida nu som jag ska läsa senare men det blir antagligen ikväll för nu vill jag se ett till avsnitt av pll och sen måste jag verkligen träna piano. Faktiskt är det den enda läxan jag har just nu eftersom jag hade prov idag. Annars har vi börjat med något nytt i nästan alla ämnen.
Ska försöka slänga in ett till inlägg senare idag men får se om jag hinner innan träningen, annars får det väl bli efter då ;)
Avslutar inlägget med en bättre bild på mitt lövpyssel,
puss<3
 

Kommentarer
Rebecka säger:

Helloj, vilken fin blogg! :)Besök gärna min blogg beckafoton.blogg.se :)

2013-11-06 | 11:20:12
Bloggadress: http://beckafoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback