Good morning :)

Och idag är det verkligen en GOD morgon :)
Sista dagen i skolan idag<3 Vi börjar 9.15 och då ska vi kolla på en kabaret. Sen efter det kanske vi umgås lite i klassen innan man får gå hem :D Vi slutar egentligen efter bamba men man kan ju gå innan ^^ Jag och mina två bästisar ska hem till en av dom först och äta lite innan vi drar in till stan för lite småshopping :) Vet en sak som jag ska köpa och tror en av dom skulle köpa någon julklapp :) Själv hade jag nästan alla julklappar klara i slutet av november/ början av december :P
Ska dra till skolan snart nu ses när jag kommer hem sen om jag hinner blogga innan jag och mamma ska spela tennis ikväll ;)
Ses<3
Har den här out-fiten idag (bilden är inte färsk).

Kommentarer
Rama säger:

Hejj sötis! Jg har frågestund på min blogg just nu så ställ gärna några frågor, kram!:)

2012-12-20 | 16:10:41
Bloggadress: http://ramaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback