Hej alla söta<3

Hey<3
Är hemma från tennisen nu :) Det gick väl inte så bra idag men ska spela imorgon med så jag hoppas det går bättre då ^^
Dagen idag har varit superkul, först shopping i några timmar och sedan tennis<3 
Snart är det ju nyår. Bara 2 dagar kvar typ. Vet inte riktigt hur jag ska fira. Ska väl kolla på fyrverkerier och äta något gott och umgås med min familj typ. Kan visa min nyårs out-fit här på bloggen sen ;)
Nu ikväll ska jag mysa framför tvn lite. Jag och pappa håller på att se om Harry Potter filmerna men när vi skulle se Fenixordern (5:an) hade det hänt något med den skivan så idag har han köpt en ny så jag hoppas att vi kanske kan se den :)
Hoppas ni får en bra kväll, ses<3
Nya hoodien är på<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback