Julklappar :)

Hey<3
Har firat jul med mina bästisar idag. Är jättenöjd med julklapparna jag fick så tack så mycket<3
Tänkte göra en video sen där jag visar dom men vet inte om jag ska vänta med den till efter jul för då kan jag visa allt jag har fått eller om jag gör 2 videos? Aja, får se ;)
Idag kom ju betygen. Mina första riktiga betyg. Men våran lärare/klassföreståndare måste fått fnatt när hon fixade kuverten för alla fick fel betyg. Så jag fick någon annans betyg och någon annan fick mina betyg. Jaja, har fått mitt betyg nu iallafall (hämtade hos den som hade det) och tänker inte prata mer om det nu för tänker inte lägga ut mina betyg här på bloggen.
När jag kom hem klädde vi granen och nu ska vi ställa fram lite tomtar och så.
Ses<3
Färsk webcambild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback