Slask :(

Hey<3
Ligger i sängen nu och ska snart sova. Sorry för att jag inte bloggat innan idag men har inte orkat eller hunnit.
Idag har jag då fixat lite här hemma, tränat och handlat lite saker + massa annat :P Imorgon är det skola igen. Bara 4 skoldagar kvar innan lovet nu! :D LÄNGTAR<3
Synd att det har börjat slaska nu eftersom det varit så varmt i helgen och regnat lite också... Hoppas att det finns lite snö kvar på julafton iallafall<3
Ska sova nu, får se hur mycket jag bloggar imorgon ;) Slutar skolan ganska sent och nästan direkt efter ska jag spela tennis med mamma :)
Ses<3
Bild från när jag va på Liseberg nu i vinter :P

Kommentarer
Inspire me, Darlin' säger:

Iiih Liseberg!!!!!!! Jag hoppas verkligen jag hinner dit innan jul ^^ När var du där?

Svar: Jag var där för ungefär en vecka sen tror jag det var :)
Linnea

2012-12-16 | 21:48:13
Bloggadress: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback