Sveastyle är så jag :P

Hey<3
Var ju bara tvungen att skapa en blogg med detta namnet eftersom det är så jag :P
Fast jag kanske borde börja med att presentera mig. Jag heter Linnea men kallas Svea av mina kompisar. Jag är 13 år och går alltså i 7:an. Mina intressen är att spela fotboll, tennis och piano.
Nu vet ni iallafall lite mer om mig ;)
Iallafall kände jag mig nästan tvungen att skapa en blogg med detta namnet eftersom det passar mig så bra :) Jag kallas ju Svea och det är ju bloggaren som utgör hela bloggen och då blir den Sveastyle :P Och att ni kommer ju få följa min vardag och se lite allt möjligt och då får ni ju bl.a. se min stil (sveastyle) xD
Har haft blogg innan men inte stannat på samma blogg från början. Kanske inte så smart att byta lite huxflux men ska försöka stanna på denna nu eftersom jag är nöjd med namnet (för tillfället och en lång tid framåt också hoppas jag). Har faktiskt en aktiv blogg nu med mina 2 bästisar :) Kan länka den sen i något inlägg ;) Mina gamla bloggar tänker jag inte nämna här eftersom jag inte är aktiv där längre och hellre vill blicka framåt.
Kommer börja blogga här nu också men kommer även fortsätta vara aktiv på bloggen jag har med mina 2 bästisar som sagt. Länkar den sen ;)
Ses<3
2 bilder på mig från i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback