Bästa dagen på veckan typ

Hey<3
Idag är det fredag, bästa dagen på veckan typ. 2 av 4 lektioner är ganska slappa och vi slutar även tidigt :)
Efter skolan ska jag hem först och någon timme senare ska jag iväg till banken :O
Fast först ska vi till en "fotograf" eller något sånt för jag behöver ett kort på mig själv.
Ska nämligen skaffa bankkort och legitimation. För när jag är i England kan jag ju inte direkt gå runt med massa fickpengar i kontanter. Alldeles för mycket pengar! Neh. Det är bättre med ett bankkort.
Många skaffar ju ett så fort det fyller 13 typ men jag känner faktiskt inte något behov av ett bankkort egentligen.
Skaffar endast detta får min Englands-resa till sommaren.
Fast kommer säkert använda det efter också, vi får väl se.
Nu börjar min lektion snart, ses<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback