Funny day :)

Hey<3
Ligger i sängen nu och ska snart läsa lite innan jag ska sova.
Dagen idag har varit väldigt roligt. Haft något att göra hela tiden iallafall och inte bara suttit instängd hemma och ruttnat i soffan eller sängen med datorn eller något. Tummen upp på det!
Jag åkte och träffade Rebecca på ett ställe och så gick vi till Ö&B för att köpa lite saker till hennes kalas som hon ska ha på torsdag. Som jag skrev igår så har jag köpt present till henne ;)
När vi fixat det så köpte vi glass på Mc och bestämde oss sedan att gå hem i det fina vårvädret.
Det var jättehärligt i solen<3 Innan har vi pratat om att gå till bibblan och låna lite bra böcker och när vi ändå var i närheten så passade vi att gå in dit på hemvägen. Jag lånade en bok (ska börja på den ikväll) och sedan lånade jag även fifa 13 till ps2 som vi spelade när vi kom hem till mig!
Har typ aldrig spelat fifa. Kanske en gång isåfall men jag vet inte ens om det var fifa? Haha xD
Vi spelade iallafall det och sedan gjorde vi lite annat innan hon gick hem.
Så min dag har iallafall varit rolig :P Hur har eran dag varit?<3
Nu ska jag kolla lite saker på datorn och sedan som sagt läsa lite.
Godnatt<3
Bjuder på en hmm... Väldigt "vacker" bild på mig själv ;)

Kommentarer
Rebecca säger:

Så söööt du e <33

2013-04-02 | 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback