PluggaPluggaPlugga

Hey<3
Denna dagen är otroligt tråkig. Först så har vi 2 timmar studieverkstad i skolan (alltså man får plugga vad man vill typ/göra läxor) och nu när jag är hemma blir det plugg, plugg och mera plugg.
Detta ska jag plugga/göra:
 
* 45 min piano
*Plugga till geografiprov
*Plugga till musikprov
*Kolla engelskaläxan
 
Och dom två proven är ganska stora och avgörande för slutbetyget.
Jaja, en trevlig grej (iallafall för mig) är att det är en lös tamkanin som springer runt på vår tomt (den var här igår och idag med). Jag älskar ju kaniner (fast katt är mitt favoritdjur) så det är trevligt :)
Nu måste jag plugga.
Hörs senare<3
Bjuder på en bild jag redigerade i bilden igår ;) (Jag är nybörjare när det gäller att redigera bilder, och speciellt i gimp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback