Punkt 18. - Listan

En bild på mina smycken
 
Jag har inte sådär jättemycket smycken eftersom jag inte är så förtjust i att ha halsband på mig men man får ändå av släktingar och så.
Har ett smyckeskrin med lite halsband och armband m.m. som jag typ aldrig använder. Det är mest sånt jag fått när jag var liten och så.
Sedan bredvid så ser ni "min hand" med lite halsband, armband och diadem m.m. på.
Sedan har jag en klocka och en cupcake med de flesta av mina örhängen.
Det var väl de flesta av mina smycken. Har kanske några smågrejer till men inget som är värt att visa ;)

Kommentarer
ofelia säger:

Åå vilken fin blogg du har! :)

2013-04-04 | 20:08:57
Bloggadress: http://ofelliaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback