Punkt 25. - Listan

Mina planer för bloggen
 
Alltså... Jag har inte direkt några speciella planer för bloggen mer än att jag tänker fortsätt blogga tills jag tröttnar typ. Sen tänker jag mig väl att inläggen ska bli lite intressantare att läsa och att ni ska lära känna mig bättre. En blogg är som en dagbok på internet som vem som helst kan läsa. En dagbok är personlig och det är vad jag jobbar på att min blogg också ska bli. Mer än vad den redan är.
Har även en idé om att jag ska skapa "the typical svea". Inte på facebook utan här på bloggen :)
Får se om jag orkar men det vore roligt. 
Ni får gärna komma med förslag om vad ni vill se här på bloggen ;)
Shine bright like a diamond.
Hahahaha! "shine bright" och det är en jätteljus bild! Haha, har typ sämst humor i hela Sverige xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback