Shoe-shopping :)

Hey<3
Har varit och shoppat lite skor nu :) Skulle egentligen bara köpt en present till Rebecca och ett par nya benskydd men det blev 2 par skor till mig och 1 par skor till mamma också!
Köpte ett par fotbollsskor till och ett par nya converse och mamma köpte ett par joggingskor.
Vi passade på att köpa 3 par skor för Stadium har köp 3 betala för 2 på allting just nu så då fick jag mina converse på köpet :) Sedan köpte jag ett par benskydd också. Fast dom köpte vi separat, annars hade vi fått dom på köpet och man vill ju hellre ha converse på köpet ;)
Om ni undrar vilken färg jag har på mina converse så kan jag meddela att jag köpte ett par i samma färg som jag har nu och dom har ni ju redan sett bild på.
Nu ska jag bara slappa lite, tror vi ska äta snart också och sen ikväll ska jag träna fotboll.
Kanske inviger mina nya skor och benskydd också?<3
Ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback