Dags att sova

Hej :)
Imorgon tänkte jag börja sätta klockan så ska faktiskt snart sova. Många tycker nog jag är helt sjuk i huvudet som börjar sätta klockan och lägga mig tidigt redan en vecka innan skolan börjar men vi får väl se sen när skolan verkligen börjar. Vem kommer va piggast och kunna prestera bäst?
Tänkte göra upp ett ungefärligt schema för denna veckan. Vill ha fullt upp så mycket som möjligt denna veckan :)
Vi får väl se vad jag hittar på men tråkigt tänker jag inte ha iallafall!
Nu ska jag snart sova så vi får höras imorgon.
Puss<3
 

Kommentarer
Chawo säger:

Så gullig blogg du har och jätte fina bilder du tar <3

2013-08-14 | 16:11:22
Bloggadress: http://chawo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback