Innan klockan slagit tolv

Hej :)
Klockan ringde imorse vid kvart över åtta, precis som den gjort hela denna veckan. Orkade inte gå upp utan tillät mig själv att ha lite sovmorgon till halv tio. Gick upp och åt frukost och sen tog jag ett bad, använde hårinpackning, smörjde in med med body butter och hade ansiktsmask. Känner mig riktigt fräsch nu alltså! :)
Allt detta har jag gjort nu och klockan är inte ens tolv än, helt otroligt vad mycket man kan hinna med om man går upp tidigt och nu har jag ändå hela dagen framför mig.
Hade inte tänkt göra något speciellt idag, typ vara hemma och vila. Kanske drar ner till en kompis för att äta där innan träningen.
Bjuder på en till bild från botaniska ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback