På riktigt nu

Hej :)
Är hemma från skolan nu, kom för bara några minuter sedan typ. Känner att skolan verkligen har dratt igång på riktigt nu! Eller det gjorde den ju i och för sig redan andra dagen efter sommarlovet. Jobbigt! Innan så har alltid HELA första veckan varit chill och nu var det bara första dagen. Stor skillnad faktiskt. Idag ska jag iallafall träna och spela piano också som jag typ har skrivat 100 gånger nu men jaja. Ska se till att ett av mina favvoprogram spelas in medan jag tränar. (Carrie Diaries)
Nu ska jag kolla lite bloggar, spela lite sims och äta mat för jag är hungrig.
Hörs<3
 

Kommentarer
Madeleine säger:

Åh, vilken fin bild!

2013-08-22 | 19:43:55
Bloggadress: http://engmanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback