Kan inte sluta le

Hej!
När man är så glad att man inte kan sluta le känns allt helt fantastiskt :D
Fick sluta en och en halv timme tidigare för att jag var klar med allt. Tänker inte prata så mycket om hur det gick men är iallafall väldigt nöjd och är otroligt nöjd med dem arbetena jag fick tillbaka i ett ämne idag. Allt känns så himla bra, inga mer prov den här terminen, det här håret och nästa vecka kommer bli grym.
Idag är det sista gången på tennisen vilket brukar betyda att vi får välja vad vi vill göra och sedan ska jag bara hem och slappa eller något för idol är ju slut. Hoppas det kommer något annat roligt på TV annars blir det film<3
Ska nog kolla på en film nu med, om jag klarar av att sitta still vill säga för just nu vill jag typ bara hoppa runt och skrika av glädje för att allt känns så härligt nu! Känns nästan som jag redan fått jullov eftersom alla prov är klara.
See ya later och glöm nu inte ställa frågor till frågestunden, har fått några men skulle vara så himla kul om ni ställde fler frågor!<3
Hehe, fin bild men whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback