Grattis pappa!<3

Hey<3
Idag fyller min pappa år så grattis pappa!
Sitter i bilen på väg hem nu, vi har åkt i typ 2 timmar nu. Vi gick upp klockan 6 imorse.
Är lite svårt att skriva eftersom vägarna inte är så bra här så det skumpar en del så detta inlägget kanske inte blir det längsta, får se ;)
Vi har ungefär 7 timmar kvar i bilen och det är sol ute så det ska nog gå bra.
Vi har verkligen stött på många djur denna resan. Påväg upp så sprang det 3 rådjur över vägen och sen stod det en älg på vägen lite senare och nu på hemvägen så stötte vi på en stor renflock och en död räv på vägen :O
Stackars räv :(
Nu ska jag  sitta och kolla på utsikten lite, älskar utsikten här uppe<3
Sen hittar jag väl på något, vad man nu kan hitta på i en bil.
Ses<3
Såhär ser jag ut i bilen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback