Home sweet home<3

Hey<3
Är hemma nu och har hunnit packa upp lite granna.
Pappa är iväg nu och hämtar pizza så det blir gott, är ganska hungrig nu. Åt ju en macka och ett ägg till frukost och sen bara 2 dubbelmackor i bilen.
Det är skönt att äntligen vara hemma nu och komma till ro och så inför måndag då skolan tyvärr börjar igen.
Har tömt båda kamerorna nu också så här kommer några bilder ;)
Så himla ljust det blev när man tog av sig skidglasögonen!!
Här ser ni den svarta backen jag åkte, man ser inte så bra men det är för jag är ganska långt ifrån och har tagit den med min kompaktkamera.
Och nu har jag ätit också, tog en paus från bloggandet för pappa kom hem när jag höll på att skriva xD
Ses<3

Kommentarer
Maddää säger:

Vart åkte ni skidor? :)


bloglovinbyte?
kram

Svar: Visst :)Jag åkte skidor i Björnrike ;)
Linnea

2013-02-16 | 19:06:26
Bloggadress: http://cajjohjartamadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback