Inte mer förrän nästa år

Hey<3
Nu har jag kommit tillbaka till stugan och duschat och småpackat. Lämnade tillbaka skidorna innan. Åkte från när det öppnade imorse. Åkte en svart backe från mitten och sen 2 ggr ända uppifrån! Stolt över mig själv faktiskt<3
Backen hette Snobben xD
Sen åkte jag inte ända till liftarna stängde (dom stänger om en halvtimme från att jag skriver det här) för jag tröttnade faktiskt lite eller liksom kände mig mätt på det. Men känner mig ändå nöjd med min skidåkning denna veckan och även nöjd med att jag klarade mig från att bli sjuk. Alla förutom jag åkte på en förkylning/influensa.
Har lite lite hosta nu men tror jag kommer klara mig men man ska faktiskt aldrig säga aldrig.
Imorgon bitti åker vi hem. Vi ska typ gå upp vig 6 men kan sova hela dagen i bilen sen.
Ikväll blir det fondue. Det var nära att det inte blev något eftersom så många var sjuka men sen bestämde jag och en av dom andra att vi skulle gå och sen kom en till med som typ är frisk nu så vi blir ändå 3 :)
Hitta denna bilden på Google xD Passar jag bra för jag åkte ju skidor och åkte en backe som hette snobben och har faktiskt även denna som bakgrundsbild på min mobil nu :) (Hitta denna bilden på en app på mobilen).
Hörs senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback