Mitt i packningen

Hey<3
Pappa kom precis hem och gissa vad han hade med sig....
En stor låda från Ginza!! Jag hade inte beställt så mycket men ändå lite ^^
Beställde bl.a. dom här två böckerna. Det är en serie som jag har sett på tv och nu hittade jag två böcker som bara kostade 10 kronor styck! Har kollat på den här serien jättelänge nu. Kanske 3-5 år och jag älskar den! Det är en deckarserie och den heter Morde i Midsomer och är en brittisk serie. Har sett hur många avsnitt som helst. Känns som jag har sett alla men det finns ändå några som jag inte har sett än. Det är min favoritserie och efter den kommer Glee såklart ;) Så dom här följer med till fjällen så jag har något att läsa. Köpte även 2 saker till men dom visar jag inte här. Men allt jag köpte kostade totalt typ 55 kr xD Superbra!
Nu måste jag fortsätta packa så ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback