Skidåkning<3

Hey<3
Som ni märkt har jag inte bloggat på typ 1 eller 2 dagar och det är för att jag är i fjällen :D Skulle bloggat igår eftersom det var då vi egentligen tänkt aktivera vårt mobila bredband men det blev idag istället eftersom vi inte orkade igår ;)
Idag har vi iallafall åkt skidor hela dagen och nu ska vi snart äta middag.
Det är faktiskt inte så kallt som det varit andra år. Då var det typ -20 eller mer och nu är det typ -10 :)
Vi bor iallafall i samma stuga som vi gjorde när vi var här i Björnrike sist och det var 2 år sedan eftersom att vi var i Idre förra året istället.
Fick inte ha samma rum som jag hade då eftersom att vi är en person mer nu och att jag är enda barnet här och jag ville ha eget rum då så då fick jag ta det minsta rummet med bara en våningsäng men det går bra. 
Men nu ska jag stänga ner datan för tillfället.
Ses<3
Eftersom jag inte har hunnit ta så många bilder än och verkligen inte fört över de få bilder jag tagit än sålänge så får ni en gammal bild från där jag är nu ;)

Kommentarer
Alexandra säger:

Hej! Fin blogg. Jag har frågestund på min blogg, jag skulle bli jätteglad om du ville ställa några frågor :)

2013-02-10 | 17:35:51
Bloggadress: http://alexim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback