Snart bara 2 dagar kvar!

Hey<3
Är hemma från skolan nu. Väntar på ett paket som ska komma men det kom inte idag heller. Isåfall har det inte kommit än iallafall... Jag bara måste får det innan resan! Kanske visar vad det var i det sen ;) 
Nu är det snart bara 2 dagar kvar! Längtar så sjukt mycket<3 
Idag i skolan var det väl roligt och sen ikväll ska jag träna.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jo! Göra lite läxor, packa lite mer till fjällen och sen äta innan träningen ;) Inte så märkvärdiga saker men ändå helt okej. Förutom att läxor är sudär.
Kommer säkert få tid över att blogga lite mer men räkna inte med uppdatering när jag kommer hem från träningen för det är sen träning idag och då är jag hemma kanke 9 och då är man trött och vill bara äta och allt sånt fort och sen sova.
Men skriver här om en stund igen ;)
Ses<3
Mitt paket jag väntar på är från Ginza ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback