Sunshine

Hey<3
Idag är det superfint väder ute och jag har redan varit ute i en timme! Tränade nu på förmiddagen. Det var jätteskönt.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske gå ut en stund till, plugga eller göra något annat. Känner egentligen inte för att plugga och speciellt inte nu när det är så fint väder och det äntligen är helg men kanske behöver göra det lite ändå nu i helgen iallafall.
Kom just på idén att fixa lite på mitt rum. Fast... Vi får väl se om jag orkar :P
Nu ska jag sitta lite till vid datorn iallafall och sen hitta på något skoj.
Ses<3
Denna bilden är inte så bra eftersom jag satt i bilen och rutorna var ganska immiga men på vägen hem från fjällen så stötte vi på en jättestor flock med vilda renar som vandrade på vägen och i skogen på båda sidor om vägen. Tyckte det var jättecool! xD

Kommentarer
Alexandra säger:

Fin blogg! :D
allt bra idag?
Kramar Alexandra

Svar: Tack :)Ja, själv?
Linnea

2013-02-23 | 12:37:41
Bloggadress: http://alexim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback