Är hemma nu :)

Hey<3
Som ni märkt så har jag inte bloggat på hela helgen för att jag har ju varit med mina kusiner hos mormor. Det har varit jättekul! :) I lördags när dom kom åkte vi till universeum, igår var vi ute och gick i 3 timmar och på kvällen åkte den ena av mina kusiner hem och idag packade vi och var och fikade<3 Så det var nice :) Sen när jag kom hem var jag med Rebecca ^^ Ikväll ska jag träna fotboll och bara mysa<3 Imorgon ska jag packa skolväskan och ta det lugnt. Börjar ju skolan på onsdag. Har tagit ganska mycket bilder nu i helgen och alla dom ligger på mobilen men orkar inte föra över till datorn så om jag bloggar från mobilen någon gång kanske jag lägger upp någon ;) Ska snart göra en video på hur det blev med grejerna från IKEA och hur jag förvarar mitt smink nu när vi har fixat. Gör kanske den imorgon när jag ändå är ensam hemma ;)
Aja, ses<3
En härlig bild från i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback