Haul, Amazon world, Godshill och Heathrow

Amazon World:
Det är ett zoo på Isle of Wight. Köpte lite grejer i deras presentshop (även presenter till mina kusiner men dom visar jag inte).
1. Typ en liten plånbok eller vad man nu ska kalla det. Den är rosa med en sjöhäst på.
3.50 £
 
2. Ett matchande pennfack som också är rosa med sjöhästar på.
5.99 £
 
Godshill:
Är en liten by på Isle of Wight med en väldigt känd kyrka och små affärer, fabriksförsäljning av choklad.
Jag köpte choklad men tog inte med den här nu. (Dessutom är det mesta uppätet)
1. Ett armband från en typ mataffär med postkontor i. Ser ut att vara gjort av ett dagisbarn men det är ju gulligt :D
Fick min kompis att köpa ett likadant så vi kunde ha dom som kompisarmband.
50p (ett halvt pund)
 
2. En nyckelring som det står Godshill på. Köpte den i en liten random affär typ.
2.99 £
 
3. Ett regnbågsfärgat suddigum med en bild av ön på och som det står Isle of Wight på. Köpte det i en liten affär bredvid ett vafé/restaurang.
50p
 
4. En plåtask som är rosa och står princess på och i den är det typ mintpastiller/tabletter :)
Den är köpt i samma affär som nyckelringen och jag vet inte vad den kosta.
 
Heathrow:
Det är flygplatsen i London.
1. Ralph Lauren prafymer. Nummer 1, 2, 3 och 4. Dom va i ett paket och det är miniparfymer. Köpte dom i taxfreen på Heathrow.
32 £
 
2. Ett rosa armband som det står Ralph Lauren 2 på. Tillhör parfymen typ. Fick det gratis för att jag köpte dom :)
 
3. En BB cream från Maybeline (den blåa som ni kanske ser) och en foundation borste från Boots.
Borsten: runt 7 £
BB cream: 8 £
 
4. Mentostuggummin :D Köpte dom i taxfreen och vet inte vad dom kosta
 
Köpte även presenter på flygplatsen men visar inte dom ;)
Nu ska jag fixa ett collage med vad jag köpte i London som kommer publiceras imorgon.
Ses<3

Kommentarer
Linnea! säger:

Asfina grejer linnea! ❤❤

2013-07-02 | 20:59:10
Bloggadress: http://www.linneorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback