Så ska det ju inte vara

Hej!
Har precis ätit en god lunch med familjen ute på altanen. Där har jag även tillbringat i stort sett hela denna dagen. Eftersom det är så fint väder så kändes det så trist att sitta inne (som jag gör nu). Till och med när jag spelade Rolercoaster innan satt jag ute med datan, vilket funkade jättebra med en förlängningssladd ;)
Känner att jag tappat lusten för bloggen nu på sommaren. Jag vill ju inte sitta vid datorn hela tiden. Känns mest som att jag bloggar bara för att göra det nu liksom. Så ska det ju inte vara så ni får leva med att uppdateringen nu kanske inte är den bästa. Något inlägg då och då kommer det väl bli men tänker inte sitta inne och skriva fler inlägg om dagen. Att blogga är ju inget tvång utan det är något man väljer själv.
Nu ska jag ut i solen igen och fortsätta läsa i min tidning.
Puss :*
Bild på mig från Amazon World

Kommentarer
Thea & Johanna säger:

vad söt du är ! :) ett tips, du kan ju mobilblogga ;) men vill du göra ett bloglovin'byte med oss? :)

2013-07-10 | 12:06:45
Bloggadress: http://bestisarnaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback