Sommarrea haul

Hej :)
Idag har jag varit i stan med mamma och shoppat och ätit lunch<3
Hittade lite grejer som jag fick med mig hem. Lite var även på sommarrea så det var nice.
Har gjort ett collage med kläderna jag köpte. Förutom kläder så köpte jag påslakan som matchar en av mina kuddar som jag har i min säng och en skål, hehe x)
1. Ett vitt, jättegulligt linne med volanger. Köpte det i en affär som heter Fanny Michel men vet att det finns på Tessie också (iallafall liknande).
399:-
 
2. Coolt linne som man knyter där nere. Köpte det på Bik Bok och det var på rea.
199 - 50% = ca 100:-
 
3. En kjol med ormmönster. Det är väldigt lång resår så det är supersnyggt att ha ett lite längre linne/t-shirt som går över det. Den är också köpt på Bik Bok på rea.
249 - 70% = 75:-
 
4. Vitt och blått linne från Bik Bok.
299:-
 
Det var allt jag köpte i stan idag. Nu ska jag göra ett collage med det jag köpte i London som antagligen kommer publiceras ikväll eller imorgon. Ska även föra över alla bilder och fixa ihop ett bildspel som kan visas upp för familj/släkt/vänner.
Ses<3

Kommentarer
Natalie säger:

Fina klädesplagg!

2013-07-03 | 17:18:42
Bloggadress: http://kitsune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback