Feelings: Uppspelt, lite stressad, inspirerad

Hej på er! :)
Idag är det ännu en fotbollsdag. Jag har match sen vid 2-tiden så har ätit nu.
Har lite blandade känslor idag... Uppspelt för att det inte är alls långt kvar tills vi åker nu och att det är match idag, vilket ska bli jättekul. Är lite stressad eftersom att vi snart åker iväg på språkresan och det snart är dags att packa allt och bestämma massa saker som har med resan att göra.
Blev även lite inspirerad idag av att rensa på mitt rum och jag och mamma kom in lite på det att måla om i mitt rum och ett annat rum i huset som vi pratat så många gånger om.
Jaja, vi får väl se hur det går med allt detta. Jag får väl ta en sak i taget helt enkelt.
Bjuder på en bild från trädgården vid sommarstugan som jag tog igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback