Fixat lite stuff

Hej :)
Har ganska nyss ätit och snart kommer Becca hit. Medan jag väntar på henne så tänkte jag slänga in ett blogginlägg. Innan idag så var vi och handlade lite. Vi handlade typ bara mat men köpte även lite grejer inför resan också. En ryggsäck som jag ska ha som handbagage och lite andra smågrejer också ;)
Ikväll ska jag först träna fotboll och sen ha backträning med några från laget (dom som vill). Ska bli skönt att komma ut och röra på sig sen.
Har börjat kolla lite på om jag ska konfirmera mig nu också.... Tror jag går på sommarläger isåfall. Kommer inte hinna gå på kvällar.
Alltså jag tror inte riktigt på Gud och så men det akn ändå vara kul att konfirmera sig, träffa nya kompisar och så.
Finns ett läger i Berlin som jag funderar på :) Kanske kan lyckas locka med mig någon kompis?
Jaja, tror Becca kommer snart så ses<3

Kommentarer
Sarah Persson säger:

Vilken fin bild!

2013-06-09 | 14:42:05
Bloggadress: http://justmesarah.blogg.se/
Alma o Tekla <3 säger:

Hej, cool blogg ;)
det skulle vara super kul om du ville besöka vår blogg oxå:

www.altee.blogg.se

kanske kan vi ngn gång göra länkbyte..

2013-06-10 | 17:36:34
Bloggadress: http://altee.blogg.se
Lotta säger:

Sv: Jag har varit i Linköping och shoppat och idag åker Emil och jag på semester till Skåne =) Själv då? :) kram!

2013-06-11 | 08:53:35
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback