Schools out tomorrow

Hey<3
Kom nyss hem från skolan. Egentligen slutade vi vid 12 men eftersom jag och 2 andra är med i kören som ska sjunga imorgon på skolavslutningen så var vi tvugna att stanna eller komma tillbaka för vi hade repetition vid 1.
Vi gick till en lekplats och chilla lite och jag gjorde en fin krans :) 
Haha, varken jag eller Karin kommer ju att fira midsommar hemma i år eftersom vi är i England då så jag kände att jag fick passa på att göra en krans innan vi åker.
Imorgon är det äntligen skolavslutning! Ska bli så himla skönt<3
Ska försöka ta kort på min out-fit så ni får se. Fast jag funderar på att ta samma klänning som jag hade på mitt kalas men jag får se ;)
Ikväll är det först piano och sen match så vet inte om jag hinner uppdatera mer idag men annars hörs vi imorgon.

Kommentarer
Fanny säger:

Själv hade jag skolavslutning förra veckan! :)
Kika gärna in på min blogg o titta på min senaste sommaroutfit! :)

Bloglovinbyte?

2013-06-12 | 14:58:53
Bloggadress: http://saarela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback