Snart läggdags :O

Hej :)
Har i stort sett packat klart nu, bara några grejer kvar. Tvättmaskinen går där nere och ska kolla igenom mitt handbagage en sista gång och lite så ;)
Ska snart ta en dusch och sen lägga mig extremt tidigt eftersom jag kommer behöva gå upp mitt i natten.
Kom nyss hem, har varit ute och handlat dom sista grejerna. Ett par 3-kvarts leggings och ett bra paraply.
Detta blir antagligen mitt sista inlägg innan jag åker. Får se om jag kommer åt att göra något inlägg där nere (om jag hinner typ) annars så har jag ju fixat tidsinställda ;)
Ses, och ha det så bra medan jag är borta<3
 

Kommentarer
Nathalie Andersson säger:

Fin blogg! Ta gärna en titt på min och se om du är intresserad, hehe allt bra annars? :)

2013-06-18 | 18:44:45
Bloggadress: http://nnathalieanderssons.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback