Wonderful day :)

Hey<3
Dagen idag har varit asgrym! Först träning, sedan hem och fixa sig och packa väska för att dra till Linnea<3
Sedan vid 6 så drog vi till träningen :) Har haft så himla kul idag verkligen!
Jag och Linnea hade jättekul och tog även många fina bilder (ni kommer få se några längre ner).
Imorgon är det skola igen. Bara 4 riktiga skoldagar kvar och sen bara 3 stycken då det är klassens dag, vi ska städa och det är avslutning.
I skrivande stund sitter jag vid skrivbordet framför datorn och äter kvällsmat. Ska sitta här en liten stund till så jag hinner äta upp och sen ska jag försöka lägga mig i tid idag.
Här får ni se några av bilderna som jag och Linnea tog idag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback