25 dagars!

Hey<3
Har hittat en lista som jag ska följa. Kommer att hoppa över några så har skrivit om den lite så det blir 25 dagar.
 
1. 10 sanningar om mig
2. Min mobil och mina skal
3. En låt med många minnen
4. Något jag vill ha
5. Bloggfavoriterna
6. Mina favoritskor
7. En bild på min handstil
8. Mina bästavänner
9. Mitt drömyrke
10. Hit vill jag resa
11. Bästa resan jag varit på
12. Min profilbild på facebook
13. Bilder från den senaste sommaren
14. 5 saker jag inte kan leva utan
15. TV program jag följer just nu
16. Detta skulle jag göra om jag blev miljonär
17. Dagens out-fit
18. En bild på alla mina smycken
19. Favoritklädesplagget/plaggen
20. En bild på mig som jag aldrig lagt upp
21. Senaste smset och till vem
22. Senaste 6 bilderna från instagram
23.En bild på kompisen jag senast träffade
24. Bild på kamera + tillbehör
25. Mina planer för bloggen
 
Ska försöka följa denna nu :) Kommer nog inte klara av att ta en punkt varje dag men ska försöka göra så ofta som möjligt ;)
Ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback