Dagen kommer gå fort!

Hey<3
Inatt ställde man ju fram klockan en timme så då tappade man ju en timme... Sov typ till 10 eller något p.g.a. den nya tiden.
Så nu helt plötsligt när jag har latat mig i sängen och kollat på Glee, ätit frukost, duschat och gjort mig iordning så är klockan halv tolv!
Halva dagen har liksom redan gått. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den andra halvan men något måste man ju hitta på. Det är ju fint väder idag och allt. Igår funderade vi på att boka biobiljetter men vi kom fram till att det inte skulle funka idag för det går en match på tv vid 3 som jag och mamma vill se och pappa ville inte gå tidigare än 3 typ... Men någon annan dag kanske?
Kanske frågar om Becca vill komma hit och experimentera lite med kamerorna? Har massa tidningar och böcker som vi kan kolla i :)
Jaja, känns iallafall som den här dagen kommer gå fort så jag får väl hitta på något direkt nu så klockan inte helt plötsligt är typ 3 och så har jag inte gjort något.
Ses<3
Bjuder på en bild från min första fotorunda med min systemkamera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback