Good morning<3

Hey<3
Gick upp för snart en halvtimme sedan och har ätit frukost och gjort mig iordning. Ska gå till skolan om sådär en halvtimme eller något sådant.
Idag i skolan kommer vi ha vikarie 2/4 lektioner och 5:e lektionen är inställd.
Börjar räkna ner dagarna till påsklovet nu, vill verkligen ha lov! Har räknat lite innan men nu gör jag det på allvar för det är bara 4 dagar kvar!!<3
På fredagen ska vi antagligen åka till lager 157 och så men det är inte säkert, vi håller fortfarande på att planera ;)
Om vi åker dit kommer jag självklart lägga upp bilder från vår lilla utflykt :)
Kommer nog inte hinna blogga så mycket i skolan men eftersom vi får sluta tidigare kommer jag nog hinna göra ett inlägg när jag kommer hem och sen kommer det även ett inställt med punkt nummer 10 någon gång under dagen ;)
Ses<3
Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback