Piano - Check!

Hey<3
Har precis haft piano nu. Det gick väl helt okej...
Nu tänkte jag kolla igenom engelskan lite. Har ju prov imorgon. Känner att jag kan det man kunde plugga på rätt så bra men ska kolla igenom det så jag känner mig ännu mer säker.
Sen ska jag även fixa massa tidsinställda till er.
Några punkter på listan tänkte jag. Ska göra så det kommer en om dagen. Idag kom det ju två ;)
När jag fixat klart detta så kommer jag antagligen behöva äta något men sen ska jag läsa eller så på tv eller något<3 Kanske ser breaking dawn part 1? Håller ju på att läsa om twilight-serien och se om filmerna allt eftersom jag läser ut böckerna men eftersom den sista boken är uppdelad i två filmer vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Har läst lite längre än dit första filmen är så kanske ser den ;)
Ses<3
Här får ni en gammal webcam bild som ni sett innan. Har längre hår på den men tyckte den passa bra för jag har nämligen den tröjan på mig idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback