Punkt 1. - Listan

1. 10 sanningar (Ändrade till bara sanningar nu men det är typ om mig)
 
Okej 10 sanningar om mig själv.... Hmm....
1. Jag har haft 3 dvärghamstrar (Inte samtidigt)
2. Jag gillar matte (speciellt algebra)
3. Jag är väldigt sparsam och tänker efter noga innan jag köper saker
4. Katt har varit mitt favoritdjur sen jag var typ 4 och gick på dagis
5. Jag svär inte så ofta och om jag gör det använder jag inte dom fulaste orden
6. Jag fick inte A eller F i något ämne första terminen i 7:an
7. Jag kommer starta en ny blogg till sommaren (info om det kommer)
8. Jag är enda barnet
9. Jag har ingen pojkvän, jag är alltså singel
10. Det var svårt att komma på 10 bra sanningar
 
Detta var då första punkten på listan men håll koll för den andra kommer inte kort ;)

Kommentarer
asta säger:

hejsan! har en liten frågestund på min blogg och det skulle vara underbart om du skulle vilja slänga in en liten fråga! kram :)

http://astapb.blogg.se/2013/march/fragestund.html#comment

2013-03-16 | 22:04:08
Bloggadress: http://astapb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback