Punkt 10. - Listan

Hit vill jag resa
 
Som många andra vill jag verkligen resa till New York. Det verkar vara en så livfull stad. Känner nog inte för att flytta dit men jag skulle verkligen vilja besöka staden. Vill även väldigt gärna besöka London vilket jag faktiskt kommer att göra i sommar på min språkresa :)
Är nog en storstadstjej men älskar även landet och sådär och skulle gärna vilja besöka kanske någon liten stad i ett udda land xD Vet inte vilken stad eller vilket land men något som inte är fullt med turister utan man verkligen får uppleva kulturen där.

Kommentarer
Daniela Berg säger:

allt bra?

Svar: Ja, själv?
Linnea

2013-03-25 | 21:04:05
Bloggadress: http://danz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback