Punkt 2. - Listan

2. Min mobil och mina skal
 
Jag har en vit iPhone 4s som jag fick i julklapp<3
Är jättenöjd med den! Tycker den är jättebra, den är väldigt snabb och kameran är superbra ^^
Har inte så jättemånga appar på den. Har instagram, fb, kik och snapchat. Sen har jag lite random appar, typ piccollage och busstabeller. Har även en app till fotbollen och sedan har jag lite spel. Typ bara 3 donutgames och subway surfers bl.a.
 
Har inte så många skal eftersom jag fickd en i julas men här kommer bilder ;)
Här är mitt första skal. Det har en väldigt fin färg men det är jättedåligt. Det gick sönder så fort man tog av det typ så jag använder inte det längre... (Syns inte på bilden att det är trasigt men det är det och på flera ställen också)
Detta fick jag av mina kusiner på mammas sida. Det är bra och så men eftersom det är så färgglatt så passar det inte till så mycket.
Detta spegelskalet köpte jag på mellandagsrean. Det är snyggt men det är redan ganska slitet....
Detta skalet köpte jag när jag var på Freeport :) Tycker det är jättesnyggt! Använder det nu<3
 
Det var min mobil och mina skal ;) Tog ingen bild på själva mobilen men ni vet nog hur den ser ut ;)
Håll koll efter nästa punkt på listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback