Punkt 5. - Listan

Bloggfavoriterna
 
Jag har inga speciella favoritbloggare eller bloggar men det finns några som jag läser.
Några av dom stora och några kompisar :)
 
Fokis.se : Har följt den väldigt länge nu. Det har gått perioder då jag tycker den är bra eller mindre bra. Den känns lite tråkig för hennes liv är perfekt och livet är aldirg perfekt. Hon skriver helt enkelt bara om allt det bra i livet... Men det är kul att se alla söta out-fits och även de kläder som hon designar själv.
 
Nellieberntsson.se : Även denna bloggen har jag följt ett tag nu. Tycker Nellie är en väldigt stark tjej och det är kul att se henne kämpa och sedan lyckas. 
Fast hennes blogg handlar rätt mycket om hästar och jag är inte direkt någon hästtjej så ibland blir jag lite uttråkad...
 
Juliahofsweden.se : Juliah är en väldigt stark tjej som jag börjat följa för att en kompis tipsa mig.
Nu följer jag henne nästan bara för att det blivit en vana. Orkar tyvärr aldrig läsa hennes deepshit och peppinlägg och tycker att den är lite tråkig och ibland dålig uppdatering. Däremot gillar jag när hon lägger ut bilder på kläder hon köpt eller inspo-bilder.
 
Siwbas.blogg.se : Denna bloggen drivs av tre goa tjejer i min fotboll. Tycker deras blogg är väldigt bra. Den handlar ju mest om deras vardag och det är kul att läsa om. Sen kanske det är roligare för mig att läsa den än för andra eftersom jag känner dom och tycker det är lite kul att veta vad dom gör typ men aa.
 
Det är huvudsakligen dom bloggarna jag följer. Följer även några andra småbloggar och även Misslisibell faktiskt men jag valde att inte ta med henne för att jag egentligen inte gillar henne så mycket och följer henne mest bara för att det är underhållande typ.
Hitta denna charmiga bilden på google ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback