Punkt 6. - Listan

Mina favoritskor
 
Valde att inte ta med några vinterskor eftersom mina favoritskor är vår/höst/sommar-skor + att det är ju snart vår<3
 
Dessa svarta typ skinnconverse (det är inga riktiga converse) är från märket Warp och är köpa på stadium. Detta är mitt andra par. Har haft såna här innan men dom gick sönder så köpte nya precis likadana.
Dom är väldigt bra att ha på våren och vintern när det är för varmt för vinterstövlar men för kallt för riktiga converse eller andra vårskor :)
Enda nackdelen med dom är att dom är ännu jobbigare än converse att ta på sig...
 
Har även ett par turkosa riktiga converse. Älskar dom<3
Ni som har converse vet vad jag snackar om ;P
 
Har ett par låga tygskor från Hilfiger.
Älskar att dom är marinblå. Det året jag köpte dom hade jag en vårjacka som passade jättebra till dom men den är för liten nu :/
 
Valde även att ta med mina crocs :P Tror jag ska köpa nya snart för dom här är ganska slitna som ni ser.
Nej, dom är inte äkta men dom funkar bra ändå ;)
Använder dom jättemycket och älskar att ha crocs på sommaren för man kan bara stoppa i fötterna i dom och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback