Semla :P

Hey<3
Har haft piano nu :)
När mamma kom hem åkte hon direkt och köpte frallor och fika så det blev semla till pianot :P
Ja... jag fikar med min pianolärare när vi har lektion ;)
Men iallafall. Nu ska jag kolla lite videos och sedan läsa. Hann inte läsa så mycket innan så ska fortsätta med det sen.
Jaja, har inte så mycket att skriva, kanske gör några roliga collage sen eller något. Vet inte om jag lägger ut dom direkt eller om jag gör några tidsinställda med dom eller så orkar jag inte ens göra några collage...
Vi får se ;)
Ses<3
Här är ett exempel jag hittade på google. Vet inte om jag själv skulle vilja ha på mig detta men det var ett bra exempel.

Kommentarer
ellen säger:

fin blogg! :)

Svar: Tack :)
Linnea

2013-03-14 | 17:55:10
Bloggadress: http://elllenz.blogg.se
Jennifer säger:

Snygga kläder. Skulle enkelt kunna bära det :)

2013-03-14 | 21:52:15
Bloggadress: http://wwwjennifers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback