Shopping! :)

Hey<3
Har precis kommit hem. Vi har varit ute och shoppat :D
Först var vi på Freeport som jag berätta om innan. Det är ett köpcentrum med massa outlet affärer.
Inne på Hemma köpte jag ett skal, Jättenöjd med det :)
Det var rea så det kostade bara 49 kr!
Sedan var vi inne på iiitala outlet, vi köpte lite nya glas och 2 mumin koppar/muggar. Samlar nämligen på såna :) Har inte tagit bild på dom men dom jag köpte var utgående så dom kostade bara 99 kr/st. 
Sedan var vi inne på Filippa K!! Jag fick ett linne och ett skräp :D Tack mamma!<3
Här är linnet framifrån....
...Och baksidan! ÄLSKAR det!!<3
Det kostade först 850 men det var 30 % rea :) Räkna ut det om ni vill veta vad det blev :P
Sedan köpte jag ett skärp från Filippa K också.
Det är ett svart flätat skärp :) Har länge velat ha det!
Det kostade 660 typ och sen var det 30 % på det med :)
Sedan åkte vi därifrån. Vi åkte vidare till coop för att handla mat.
Där finns typ hemtex och Kappahl i samma hus. Mamma skulle in på Hemtex för att köpa sängkläder och sen så gick vi förbi Kappahl och då såg jag lite fina saker så vi gick in där :)
Fick med mig en sak hem från Kappahl.
Själv tycker jag att den är jättefin :)
Den är typ stickad/virkar eller något sånt med någon sorts tråd. Inte riktigt garn och sen är det spets därnere.
Den kostade 299 kr.
Det var iallafall det jag fick med mig hem idag :)
Om ungefär en halvtimme kommer några kompisar till oss och ska kolla på mello med oss. Det är ju final idag!
Heja Robin!!<3
Vi ska äta pizza och lite så.
Dom får åka hem tidigt eftersom jag måste upp tidigt imorgon för jag ska spela cup :D
Ses<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback