You make me happy when skies are grey!

Hey<3
Karin sov ju över här så jag bloggade inte något igår kväll men som ni märkte hade jag ju fixat ett inställt ;)
En liten stund efter att vi vaknat imorse insåg vi att det kommit ungefär en decimeter snö medan vi sovit...
Det ska ju vara vår nu! :( Så matchen idag blev inställd.
Tråkigt, men ändå skönt med lite vila. Första helgen på några veckor då jag inte spelat fotboll hela helgen :P
Nu när jag logga in på blogg.se hade jag fått lite kommentarer :D Det gör mig jätteglad så tack så mycket<3
Karin åkte hem för någon timme sedan och nu har jag precis ätit.
Idag ska jag bara ta det lugnt och typ läsa xD Har gjort åtminstonne ett av alla måsten som finns (Spanskaläxa).
Okej... Så många måsten finns det inte. Behöver typ bara träna lite piano också.
Nu ska jag fixa något tidsinställt och sedan läsa :)
Ses<3
Här är en bild från förra påsen tror jag det var. Det bästa med att ha två macbooks är att man kan airdroppa bilder xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback