Äntligen!

Hey<3
Jag och Linnea var ju ute och fotade idag så nu har jag äntligen lite nya bilder att bjuda på :)
Hon åkte nyss hem men vi har haft en asbra dag iallafall<3
Vi har som sagt varit ute och fotat, ätit både kyckling och glass xD och kört radiostyrda bilar.
Superkul!
Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga eller virka eller något sånt.
Imorgon är det ju skola igen. Kommer säkert bli segt att gå upp men jag har ju iallafall sovmorgon till 09.15.
Har ju namnsdag imorgon också :) Glöm inte gratta alla Linn och Linneor ni känner ;)
Jag ska iallafall gratta Linnea :* och kanske vågar man hoppas på att någon grattar mig med? ^^
Här kommer iallafall några bilder från vår fotorunda ;)
Ska få lite bilder av Linnea också som hon tog på mig och jag ska skicka några jag tog på henne också.
Slänger in ett inlägg senare ikväll med bilder på oss ;)<3

Kommentarer
Frida A. säger:

fina bilder!

vad tycker du en bra blogg ska innehålla? :)

2013-05-13 | 15:52:09
Bloggadress: http://www.friwdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback