Everything grows up

Hey<3
Är hemma från skolan nu. (Kom hem för typ en halvtimme sen egentligen.)
Vi fick sluta typ en halvtimme tidigare idag :)
Skönt med fredag nu iallafall. Behöver nog det trots att vi faktiskt var lediga i onsdags också.
Fast ändå blir det bara slappare och slappare i skolan eftersom det börjar närma sig sommarlov!
Okej... kanske inte så slappt, vi har faktiskt 2 prov nästa vecka innan vi får långhelg och sen väntar några till prov också men det blir iallafall lättare och man är ofta på bra humör nu när det är fint väder och man känner hur våren är här<3
Fyller ju år om lite mindre än 2 veckor också! Tänkte göra en önskelista som jag ska lägga ut här :)
Nu ska jag kolla lite saker på datorn och sedan läsa. Om det har slutat storma ute kanske jag till och med sätter mig ute i solen och läser :)
Kolla så mycket min krasse har växt! Plantera den ändå i månsdags.
Fast krasse växer ju faktiskt fort. Den är färdigväxt efter 7-10 dagar ^^
Kommer bli goda smörgåsar :P
Ses<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback