Kristihimmelfärd

Hey<3
Vill börja med att tacka Jesus för att han for till himlen så att kristihimmelfärd finns och att vi är lediga då och sen vill jag även tacka den som bestämde att det är klämdag imorgon!
Nej, men det iallafall jätteskönt med långhelg<3
Har varit och handlat med mina föräldrar. Köpte en ny eltandborste eftersom min är borta.
Nu i helgen blir det iallafall mycket fotboll, även nästa vecka blir de det, men det är roligt :)
Vet inte om jag och mamma åker ut och letar efter en vårjacka till mig. Har ju min skinnjacka och jeansjacka men skulle vilja ha en tunn vindtät vårjacka också.
Mina andra såna jag har är för små nu. Tror faktiskt inte vi åker ut och gör det idag men någon gång hoppas jag vi gör det.
Nu ska jag snart gå ner och spela piano och sen bara ta det lugnt.
Ses<3
Bjuder på en bild från när jag och Karin fota ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback