Livet är orättvist!

Hey<3
Spelat 2 matcher idag med. Vi vann sista gruppspelsmatchen och gick därmed vidare till kvartsfinal i A-slutspel. Den matchen spelade vi jättebra. Vi kämpade och gav allt. När den var slut stod det 1-1 så det blev straffar.
Då förlorar vi. Laget vi mötte är ett av dom bästa lagen i Göteborg och är 98:or. Våra 98:or var också med i cupen men fölora med 2-0 mot dom medan vi åkte ut på straffar mot dom... Fattar ni då hur bra vi har kämpat?
Nej! Ibland är inte livet riktigt rättvist.
Nu ska jag iallafall ta det lugnt, kanske går ut en kortis om jag orkar men tror inte det.
Imorgon ska jag vara med Linnea så jag har iallafall något kul att se fram emot<3
Ses<3
Bjuder på en random bild.

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jag ska plugga idag hade jag tänkt, så jag är förberedd inför föreläsningarna jag har i veckan som kommer :) Har du några planer för denna söndag då? =) Kram!

2013-05-12 | 08:12:16
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback