Mycket att göra @Karin

Hey<3
Karin är här nu :)
Vi har ganska mycket att göra idag. Vi ska göra ett placeringstest inför språkresan.
Vet inte om jag berättat det men jag och Karin ska ju på språkresa nu i sommar :D
Vi ska även fixa en blogg så våra vänner och familj kan se vad vi gör m.m.
Jag kommer länka den bloggen här eftersom jag antagligen inte kommer orka blogga här då så då får ni följa mig på den bloggen så länge ;) Kanske slänger inte typ ett inlägg här men vet inte om det kommer funka att lägga upp bilder då :/
Så idag ska vi iallafall fota lite till en bloggheader, göra bloggheader och skapa bloggen och allt sådant. Men först nu ska vi iallafall göra testet om Karin hittar sitt lösenord nån gång...
Bloggar mer senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback